Maqqie documentatie
  • Introductie
  • Voor medewerkers
    • Starten met Maqqie
      • Registreren
      • Profiel compleet maken
    • Functionaliteiten
      • Navigeren in Maqqie
      • Home
      • Jobs & Planning
        • Shifts
        • Vacatures
        • Sollicitaties
      • Agenda
        • Beschikbaarheid en planning
        • Verzuim
      • Registraties
        • Registraties
        • Uitbetalingen
      • Documenten
        • Contracten
        • Documenten
      • Bedrijven
      • Mijn Profiel
        • Over jou
        • Ervaring
        • Beoordelingen
      • Info en instellingen
      • App instellingen
  • Voor bedrijven
    • Starten met Maqqie
    • Functionaliteiten
      • Navigeren in Maqqie
      • Dashboard
      • Recruitment
        • Vacatures
        • Kandidaten
        • Labels
          • Automatisch labels toevoegen bij registratie van nieuwe medewerker
      • Medewerkers
        • Toevoegen
          • Zoeken
          • Uitnodigen
          • Aanmaken
          • Registratiepagina
        • Verzuim
      • Contracten
        • Contract opstellen
        • Contract bewerken
        • Contract verlengen
        • Contract beëindigen
        • Met ZZPers
        • Met kennismigranten
      • Planning
      • Registraties
        • Registraties aanmaken
        • Registraties goedkeuren
        • Registraties afwijzen
        • Registraties bewerken
        • Registraties herhalen
        • Registraties op project
        • Registraties corrigeren
        • Uploaden van registraties
        • Registratietypes
        • Instellingen
      • Facturen
        • Factuur sorteren op kostenplaats
        • Bundelfactuur maken
      • Relaties
      • Instellingen & Account
        • Gebruikersprofiel
        • Bedrijfsprofiel
          • Algemene informatie
          • Contacten
          • Locaties
          • Documenten
          • Afdelingen
          • Urensoorten
          • Beoordelingen
          • Instellingen
            • Financiële instellingen
        • Modules
          • Gepersonaliseerde registratiepagina
          • White labeling
          • Gepersonaliseerde registratiepagina
  • Procedures
    • Werkgeversverklaring
    • Inzage loonstroken
  • Over Maqqie
    • Over Maqqie
    • Payroll, uitzend & ZZP
      • Payroll & uitzenden
      • ZZP
    • Plannen
    • Matchen
    • APIs
    • Integraties
      • Zapier
Powered by GitBook
On this page
  • Contacten toevoegen
  • Contact bewerken
  • Contactpersoon verwijderen

Was this helpful?

  1. Voor bedrijven
  2. Functionaliteiten
  3. Instellingen & Account
  4. Bedrijfsprofiel

Contacten

Contacten van jouw bedrijf

PreviousAlgemene informatieNextLocaties

Last updated 12 days ago

Was this helpful?

Contacten toevoegen

Om een contact toe te voegen klik je rechtsboven op je bedrijfsnaam en klik je vervolgens op Gebruikersprofiel. Navigeer naar Contacten en klik rechtsboven op contact toevoegen. Vul de benodigde gegevens in zoals e-mail, aanhef en naam, telefoonnummer, functie en afdeling. Kies vervolgens op deze persoon tekenbevoegd is (voor contracten met medewerkers) en/of Contactpersoon veilig werken is. Klik vervolgens op Contact maken.

Als het contact is aangemaakt heeft deze persoon niet direct toegang tot de Maqqie applicatie. Dit kun je pas kiezen nadat de contactpersoon is aangemaakt. Dit betekent dat je nadat je de contactpersoon hebt aangemaakt op Informatie bewerken moet klikken, scrollt naar Toegang en bevoegdheden en vervolgens de schuifknop Gebruikerstoegang inschakelt. Klik op bewaar wijzingen om dit te bevestigen. De contactpersoon zal nu een e-mail krijgen om in te loggen in de Maqqie applicatie.

Toegang en bevoegdheden

Zodra een contactpersoon is aangemaakt kun je toegang en bevoegdheden in- en uitschakelen. Je kunt een contact toegang geven tot de Maqqie app door de schuifknop Gebruikerstoegang in te schakelen. Je kunt er ook voor kiezen om iemand beheerdersrechten te geven. Hierdoor kan de contactpersoon zelf nieuwe contactpersonen aanmaken.

Indien je ervoor kiest dat iemand tekenbevoegd is verifiëren we dit via een uittreksel van het KVK handelsregister. Zorg dus dat tekenbevoegde mensen ook bekend zijn bij de KVK.

Meldingen

Je kunt per contact instellen wat voor meldingen je wilt ontvangen. Dit betekent dat je je kunt in- en uitschrijven over bepaalde e-mails en notificaties. Je kunt de volgende meldingen in- en uitschakelen:

  • Juridische en cao meldingen. Dit zijn meldingen over contracten en aanpassingen door wettelijke en cao- wijzigingen.

  • Service meldingen. Dit zijn meldingen over je medewerkers over ziekte, verlof, uren, declaraties en meer.

  • Informatie en nieuwsbrieven.

Om dit te bewerken klik je rechtsboven op je bedrijfsnaam, ga vervolgens naar bedrijfsprofiel en scroll naar contacten. Zoek de betreffende contactpersoon op en klik rechts op Informatie bewerken. Vink vervolgens de meldingen in- en uit die je wilt. Bevestig dit door te klikken op Bewaar wijzigingen.

Contact bewerken

Om een contact te bewerken klik je rechtsboven op je bedrijfsnaam en klik op Gebruikersprofiel. Klik op Contacten en zoek de betreffende persoon op. Klik rechtsboven op Informatie bewerken en voer je wijzigingen door. Klik vervolgens op Bewaar wijzigingen.

Contactpersoon verwijderen

Om een contactpersoon te verwijderen klik je rechtsboven op je bedrijfsnaam en klik op Gebruikersprofiel. Klik op Contacten en zoek de betreffende persoon op. Klik rechtsboven op de prullenbak knop. Bevestig dit door te klikken op Ja, verwijder de contactpersoon.

Contact toevoegen
Toegang en bevoegdheden
Meldingen
Contact bewerken
Contact verwijderen