Aanmaken
Last updated
Was this helpful?
Last updated
Was this helpful?
Je kunt zelf medewerkers aanmaken. Het is niet verplicht om alle informatie direct in te vullen maar kunt ook een deel hiervan overlaten aan de medewerker. Je maakt een medewerker aan door bij Medewerkers te klikken op Voeg een medewerker toe > Aanmaken.
Vul de verplichte velden Aanhef, Initialen, Voornaam, (tussenvoegsel), Achternaam, Mailadres, Telefoonnummer in en kies of je de medewerker al wilt uitnodigen.
Dit zijn geen verplichte velden. Dit is nodig op het moment dat er een samenwerking getekend moet worden. Dit stelt je in de gelegenheid dit eventueel in te vullen en/of te controleren door de medewerker alvorens een contract definitief gemaakt wordt.
Hier kun je alvast een keuze maken voor de uitbetaling van de medewerker. Daarnaast kun je een kiezen voor het toepassen van Loonheffingskorting. De medewerker is altijd nog in de gelegenheid dit alvorens het definitief maken van een contract hier een andere keuze in te maken. Vul ten slotte het IBAN nummer in waar de uitbetaling van de medewerker op moet plaatsvinden.
Om een samenwerking te kunnen hebben is het nodig dat er een digitale identiteitscontrole plaatsvindt. Op het moment dat de medewerker geen Nederlands identiteitsbewijs heeft wordt verzocht een geldig BSN document erbij te uploaden. Je kunt ervoor kiezen de identiteitscontrole zelf uit te voeren op het moment dat je in bezit hiervan, of kies ervoor de medewerker dit te laten doen. Zodra de medewerker is uitgenodigd (op stap 1 Algemene informatie) zal deze kunnen inloggen en het bewijs uploaden ter controle.
Wanneer je gegevens wilt aanvullen van de medewerker kun je dit enkel doen wanneer de medewerker nog niet is ingelogd. Dit doe je bij Medewerks op de tab Samenwerking in voorbereiding. Op het moment dat de medewerker is ingelogd zal deze zelf eventuele wijzigingen moeten uitvoeren.
Voor de achterkant Maak de foto rechtop. Zorg dat je BSN nummer goed leesbaar is. Vermijdt dat je je duim op een hoekt houdt.